Jak budować doświadczenie kandydata? W jaki sposób działania employer brandingowe wpływają na rekrutację? O czym pamiętać podczas rozmów z kandydatami i kandydatkami? To tylko niektóre z pytań, na jakie razem z ekspertami świata HR odpowiadamy w raporcie Idealna Rekrutacja. Zapraszamy do lektury!
–Na prośbę rekruterek i rekruterów wspólnie ze znamienitymi ekspertami świata HR przygotowaliśmy wyjątkową pozycję na rynku HR. Raport Idealna Rekrutacja to nie tylko zbiór eksperckich wypowiedzi. To przede wszystkim praktyczny poradnik kompleksowego i holistycznego podejścia do nowoczesnej rekrutacji. Zapraszam do lektury i inspiracji, które pomogą w jeszcze skuteczniejszej i bardziej partnerskiej rekrutacji w naszym organizacjach – mówi redaktor publikacji Adam Piwek z HRlink i Goldenline.
Zapisz się na newsletter HRlink i otrzymaj raport Idealna Rekrutacja
O czym przeczytamy w raporcie Idealna Rekrutacja?
- Employer Branding a rekrutacja: Anna Mikulska, MJCC
- Social media w rekrutacji: Katarzyna Rząsa-Frońska, Socjomania
- Candidate Experience: Karolina Kwaśniewska, Future Processing
- Partnerska rekrutacja: Maciek Stęga, Webski Rekruter
- Ogłoszenie o pracę: Agnieszka Maj-Pelczar, Indeed
- Polecenia pracownicze: Marta Partycka, Nationale-Nederlanden
- Wyszukiwanie kandydatów: Karol Pleskacz, Goldenline
- Rozmowy rekrutacyjne: Maciej Mazurek, Bee Talents
- Wybór kandydata lub kandydatki: Maria Laźmirska-Jamróz, ING Bank Śląski
- Wynagrodzenie w rekrutacji: Alina Michałek, HRlink & Goldenline
- Analityka w rekrutacji: Marta Pawlak-Dobrzańska, Great Digital
Szukasz kolejnych pomysłów na to, jak rekrutować jeszcze lepiej? Zajrzyj do raportu Human Relations Trends 2025.