Czy pandemia na dobre zmieni rzeczywistość pracy HR-owców? Jak będą wyglądały rekrutacja, selekcja, czy komunikacja z pracownikami oraz empoloyer branding w 2022 i 2025 roku? Na te i wiele innych pytań poznasz odpowiedź w najnowszym raporcie eksperckim przygotowanym przez HRlink i Goldenline
- Jak będą wyglądać wyzwania HR w 2022 i 2025 roku?
- Czy świat HR i komunikacji, który znamy odejdzie do przeszłości?
- Poznaj odpowiedzi 17 ekspertów ze świata HR, komunikacji i technologii, dzięki którym jeszcze lepiej przygotujesz swoją firmę na zmiany w obszarze zarządzania ludźmi z różnych perspektyw
– Raport Human Relations Trends 2025 to próba odpowiedzi na wyzwania, przed którymi stoi dzisiaj wiele organizacji. Zmieniamy strategie i nasze plany w perspektywie najbliższego roku, dwóch, czy nawet pięciu lat. Zapraszając do współpracy znamienitych ekspertów w HRlink i Goldenline chcieliśmy pomóc w zrozumieniu różnych wyzwań, jakie nam towarzyszą w perspektywie 2022 i 2025 roku. Jedno jest pewne: przed nami czas zmian. Podsumowując, nasz raport to dla świata HR konkretne inspiracje z jednej strony do wdrożenia w zespołach związanych z ludźmi w organizacjach, z drugiej także w samych organizacjach, na których pandemiczna rzeczywistość wpłynęła w mniejszy bądź większy sposób – mówi Adam Piwek, koordynator raportu
Zapisz się na newsletter HRlink,
a otrzymasz bezpłatnie raport
„Human Relations Trends 2025”
Poznaj ekspertów raportu HR Human Relations Trends 2025
Raport ekspercki HRlink i Goldenline to ponad 30 stron pełnych inspiracji od ekspertów. O czym dowiemy się z raportu eksperckiego Human Relations Trends 2025?
- Łukasz Trzeszczkowski, PwC, opowiada o wyzwaniach HR w organizacjach
- Anna Morawiec-Bartosik z HRrebels pisze o analityce HR
- Artur Czarnecki z McDonalnd’s Polska, o trendach w obszarze learning & development
- Jacek Krajewski z Gamfi prezentuje wykorzystanie grywalizacji w firmach
- Szymon Janicki, HCM Deck, wskazuje na wyzwania związane ze zdalnym rozwojem pracowników
- Agnieszka Polarczyk-Białek z Dolnośląskiej Szkoły Wyższej pisze o tym, co czeka coachów i organizacje korzystające z ich wsparcia
- Artur Dzięgielewski, SmartLunch, wskazuje na wyzwania związane z benefitami
- Marcin Pietras, AskHenry, opisuje przemianę pracowników w naszych organizacjach
- Alina Michałek, HRlink i Goldenline, wskazuje wyzwania związane z zarządzaniem talentami
- Katarzyna Wilga z Lightness pisze o tym, jak employee experience będzie wpływać na wyzwania świata HR
- Kamil Wiatr, ATERIMA WORK, wskazuje na rekrutacyjne wyzwania przyszłości
- z kolei Wiesława Miecznikowska z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego opisuje przemiany rekrutacji w administracji publicznej
- Mateusz Jabłonowski, Allegro, pokazuje, jak będzie się zmieniać znaczenie employer brandingu
- Łukasz Jarota, Agencja Grow, wskazuje z kolei na to jak marka pracodawcy będzie musiała czerpać ze zmian współczesnego świata
- Kaja Gryciak z CCC pisze o wyzwaniach odpowiedzialnego pracodawcy
- Magda Marcinkowska z Emplocity o botach i wyzwaniach związanych z technologiami w HR
- a na zakończenie Adam Piwek z HRlink i Centrum Kariery Goldenline pokazuje o czym powinniśmy pamiętać przechodząc do cyfrowego świata w HR.