„Ludzie, narzędzia, procesy. Konkretnie o HR” to wszystko już 22 października w Szczecinie! HRmeeting to najlepsze miejsce na wymianę doświadczeń, czerpanie inspiracji i zdobycie praktycznej wiedzy z branży HR!
Naszym celem jest stworzenie przestrzeni networkingowej, zgromadzonej wokół pozyskiwania i utrzymania talentów w organizacji. Inspirujemy pracodawców do wykorzystania różnorodnych metod budowania wizerunku atrakcyjnego miejsca pracy i zapewnienia wysokiej jakości procesu rekrutacji.
ZAPRASZAMY NA KOLEJNĄ, SZCZECIŃSKĄ EDYCJĘ „ANTYKONFERENCJI”
KIEDY? 22.10.2019, godz. 9.00-14.00
GDZIE? Grey Club, Księcia Bogusława X 9, 70-440 Szczecin
KTO? Eksperci HR
ALINA MICHAŁEK Inicjatywa w rękach Hiring Managerów – jak to zrobić?
Od kilku lat słyszymy, że sukces rekrutacji tkwi w obopólnym zaangażowaniu HR i Biznesu. Zatem dlaczego tak trudno ułożyć tę relację w organizacjach? Jaką taktykę przyjąć, aby w szybki i prosty sposób uświadomić Hiring Managerom ich ogromnie ważną rolę w pozyskiwaniu talentów? Czy technologia może nas w tym wesprzeć i jeśli tak, to jak? O dobrych praktykach porozmawiamy właśnie na 3 edycji HRmeeting.
MACIEJ CZERWONKA Wyniki badania InterviewMe “Oczekiwania pracodawców wobec rekrutacji pracowników”
Jakie są oczekiwania pracodawców wobec procesu rekrutacji? Omówimy praktyczne wskazówki od rekruterów, dla kandydatów. Pokażemy, ile CV średnio otrzymują rekruterzy na swoje ogłoszenia oraz ile osób, podczas selekcji kandydatów, kierują na spotkania rekrutacyjne. Odpowiemy na pytania, ile średnio trwa proces rekrutacyjny oraz czy pracownicy HR zwracają uwagę na płeć, wiek lub odmienność kulturową kandydata.
KASIA TANG Produktywność rekrutera – jak znaleźć czas dla wszystkich kandydatów?
Praca w rekrutacji potrafi być bardzo wymagająca – wielu rekruterów zmaga się z więcej niż 20 projektami jednocześnie! Jak więc znaleźć czas na przeprowadzenie wszystkich projektów zgodnie z najlepszymi praktykami? Jak zadbać o wrażenia Hiring Managerów i kandydatów jednocześnie? Z pomocą przychodzą dobre praktyki w zakresie organizacji pracy oraz narzędzia do automatyzacji – często zupełnie darmowe!
ADRIAN MARTINEZ Employer branding oczami marketera
Czy równanie Employer branding = HR + marketing dobrze oddaje ten jakże popularny w ostatnich latach temat? Pokażę jak marketer patrzy na temat budowania strategii employer brandingu. Porozmawiamy o tym jak działy marketingu, HR jak i biznes mogą skutecznie współpracować w tworzeniu strategii i implementacji działań z zakresu Employer brandingu. Poruszymy kwestie od strategii przez współpracę po mierzalność działań.