Już 31 marca zapraszamy na konferencję Siła Doceniania 2022. Podczas niej zostaną zaprezentowane efekty badania, w którym możesz jeszcze wziąć udział. Dzięki niemu uzyskasz zniżkę na udział w wydarzeniu
To już kolejny rok, kiedy wspieramy organizatorów projektu Siła Doceniania, w odkrywaniu potencjału, jaki drzemie w polskich organizacjach. Początek wiosny to świetna okazja do tego, aby odnowić nasze HR-owe strategie i wyzwania, patrząc na ludzi w naszej organizacji z nowej perspektywy.
Pomoże z całą pewnością w tym udział w konferencji Siła Doceniania. To cały dzień onlinowych inspiracji i konkretnych case studies, które pomogą nie tylko w podejmowaniu podobnych wyzwań ale także spojrzeniu na działania HR z innej, jeszcze bardziej skoncentrowanej na feedbacku oraz partnerstwie, perspektywie.
Poznaj ekspertów Siły Doceniania
Na wirtualnej scenie konferencji Siła Doceniania usłyszymy m.in.:
- Annę Macnar – pomysłodawczynię wydarzenia. Strateżkę i ekspertkę w obszarze employer brandingu, marketingu, kultury organizacyjnej, employee advocacy i marketingu HR. Konsultantkę, trenerkę i wykładowczynię, m.in. na AGH i SGH. Autorkę książki „Employer branding bez tajemnic” oraz wielu publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR, storytellingu w EB oraz zarządzania między pokoleniami
- Beatę Panek – polonistka, miłośniczka kryminałów i dalekich podróży. Ma kilkuletnie doświadczenie jako dziennikarka i PR-owiec. Pierwsze kroki reporterskie stawiała na antenie ogólnopolskiej telewizji. Następnie przeniosła się do agencji marketingowej, gdzie realizowała m.in. kampanie CSR-owe dla dużych marek. Zajmowała się również kształtowaniem wizerunku międzynarodowej firmy z branży technologicznej. Aktualnie specjalistka ds. employer brandingu i komunikacji w Orbico Poland
- Julię Węglicką – menadżerkę z blisko 20-letnim doświadczeniem w obszarze komunikacji korporacyjnej w branży finansowej. Z Bankiem BNP Paribas związaną od 2015 roku. Ma doświadczenie w komunikacji fuzji i przejęć, procesu transformacji i zarządzania zmianą oraz tematów z obszaru HR i EB. Specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych, kreatywnych kampanii wewnętrznych (nagrody i wyróżnienia – Kreatury, EBEA). Aktywnie wspiera inicjatywę Kobiety zmieniające BNP Paribas, której celem jest uwolnienie potencjału kobiet i budowanie różnorodnej i inkluzywnej organizacji
- Magdalenę Dorożyńską – od 11 lat pracuje w firmie Capgemini, gdzie jest odpowiedzialna za całość działań, które mają wpływ na kształtowanie wizerunku firmy Capgemini Polska. Odpowiada za strategie działań w obszarach Employer Branding, wewnętrznej komunikacji, Social Media, Public Relations oraz CSR. Wcześniej zaangażowana w wolontariat różnych instytucji NGO. Kampanie koordynowane przez Magdę doczekały się licznych nagród w konkursach, min.: Top Employer, ABSL Diamonds, EB Excellence Awards, EB Kreator, EB Stars, Złote Spinacze. Dzieli się swoją wiedzą m.in. jako wykładowca na WSE im. KS. Józefa Tischnera w Krakowie.
Partnerami całego projektu są Capgemini Polska i Bank BNP Paribas Polska. Chcesz uzyskać 10% zniżkę na wydarzenie, a także wziąć udział w wygraniu atrakcyjnych niespodzianek? Wypełnij ankietę, która pomoże organizatorom w zbadaniu stanu kultury doceniania w naszym kraju.
ATS baza kandydatów Candidate Experience e-book employee experience employer branding feedback goldenline HR hr business partner hrlink hrwspiera informacja zwrotna kandydat kariera konferencja konferencja hr konkurs konkurs hr marka pracodawcy marketing multiposting ogłoszenie o pracę onboarding outplacement people innovation polecenia pracownicze poradnik hr praca raport raport hr rekrutacja rekrutacja online rekrutacja zdalna rekruter rekruterka skuteczna rekrutacja sourcing system ATS system do rekrutacji system rekrutacyjny trendy hr webinar webinar hr wydarzenia