Zobacz zapis z webinaru HRlink i Goldenline na temat skutecznego i angażującego wykorzystania mediów społecznościowych w rekrutacji i działaniach marki pracodawcy
- Czy da się bezkosztowo prowadzić efektywne działania w social mediach wspierające rekrutację i EB?
- Jak rekruter powinien budować silną markę osobistą w mediach społecznościowych?
- Co i jak mierzyć, aby sprawdzić, że nasze działania SM są skuteczne?
Rekrutacja i EB a social media: poznaj ekspertów
Zapisz się na newsletter HRlink
i otrzymaj dostęp do nagrania z webinaru
„Social Media w rekrutacji i EB„
Gośćmi Adama Piwka, eksperta marki pracodawcy i współgospodarza Letniej Akademii Rekrutacji czy Zimowej Akademii Marki Pracodawcy, we wtorek 8 marca o godz. 11:00 byli:
- Marcin Niezgoda – PZU. Z obszarem EB związany już od kilku lat. Pierwsze doświadczenia zdobywał na studiach, pracował po stronie agencyjnej, a od ponad 3 lat jestem częścią Zespołu Rekrutacji i Marki Pracodawcy PZU. Prowadzi kanały karierowe w mediach społecznościowych, odpowiada za współpracę ze środowiskiem akademickim, kieruje pracą akademickich Ambasadorów, a także współtworzy kampanie wizerunkowe i rekrutacyjne. Lubi pracę z ludźmi, interesuję się digital marketingiem, social mediami, a w wolnych chwilach – pochłania książki
- Bartosz Furtak – Research & Strategic Employer Branding Lead w firmie doradczo-szkoleniowej Socjomania. Ekspert w dziedzinie strategicznego Employer Brandingu i People & Culture. Strateg, badacz, facylitator, trener i konsultant. Projektuje strategie marek pracodawców w tym EVP, persony, cele i mierniki strategiczne czy projekty realizacyjne wspierające wdrażanie strategii. Wspiera firmy w projektowaniu doświadczeń kandydatów i pracowników, wykorzystując techniki Human-Centered Design – Design Thinking czy Service Design. Certyfikowany moderator Design Thinking. W prowadzonych projektach wykorzystuje szereg metod i technik badawczych – od klasycznych, takich jak badania ilościowe technikami CAWI, CATI, PAPI, przez jakościowe (wywiady indywidualne, grupowe, obserwacje), analizy treści, komunikacji, rynku do badań digitalowych jak social listenning czy analizy dostępnych danych z narzędzi i rynku.
Szukasz inspiracji związanych ze światem Employer Brandingu? Zajrzyj na blog HR Goldenline.
ATS baza kandydatów Candidate Experience e-book employee experience employer branding feedback goldenline HR hr business partner hrlink hrwspiera informacja zwrotna kandydat kariera konferencja konferencja hr konkurs konkurs hr marka pracodawcy marketing multiposting ogłoszenie o pracę onboarding outplacement people innovation polecenia pracownicze poradnik hr praca raport raport hr rekrutacja rekrutacja online rekrutacja zdalna rekruter rekruterka skuteczna rekrutacja sourcing system ATS system do rekrutacji system rekrutacyjny trendy hr webinar webinar hr wydarzenia