Jak dobrze zadbać o markę jako pracodawca? Czym jest skuteczne mierzenie efektywności działań EB? Jak zaangażować pracowników do promowania marki? Tego wszystkiego i jeszcze więcej dowiesz się na niemal 50 stronach raportu eksperckiego HRlink i Goldenline
Poznaj tematy i ekspertów raportu Idealny Employer Branding
- Zacznij strategicznie: Małgorzata Wojciekiewicz, HRlink & Goldenline
- Persona a marka pracodawcy: Magdalena Urbańska, HRK S.A.
- Wybór KPIs, czyli mierników efektywności marki pracodawcy: Anna Macnar, HRM Insitiute
- Rekrutacja a marka pracodawcy: Magdalena Zabłocka-Tutka, Technologie Tworzyw Sztucznych
- Onboarding zakończony sukcesem: Jakub Schalczewski, HRlink
- Employee Advocacy: Angelika Urbaniak, Nordea
- Nowe technologie a marka pracodawcy: Michał Wiśniewski, Wandlee
- Social Media wspierające markę pracodawcy: Adam Piwek, HRlink & Goldenline
- Marka pracodawcy w administracji publicznej: Kamil Rodzik
- Zarządzanie zmianą: Katarzyna Zadrożna, Joy! Communications
- Zwinna organizacja: Kinga Matysiak, Mindstream
- Coaching i mentoring: Anna Niziołek, Hilti
- Przyjazne miejsce pracy: Piotr Ługowski, MarkaPracodawcy.pl
- Pracodawca przyjazny rodzicom: Iwona Napierała, Dr. Maxx
- Angażowanie pracowników przez mocne strony: Renata Kurpiarz, Credit Agricole
- Wolontariat pracowniczy: Izabela Dyakowska, Fundacja Instytut Wolontariatu Pracowniczego
- Zarządzanie różnorodnością: Patrycja Kamionek, Forum Odpowiedzialnego Biznesu
- Zrównoważony rozwój a marka pracodawcy: Marta Karwacka, Sustainability Consulting Deloitte CE
- Offboarding – mówimy do zobaczenia: Alina Michałek, HRlink & Goldenline
Zapisz się na newsletter HRlink,
a otrzymasz bezpłatnie raport
Szukasz kolejny inspiracji? Zajrzyj na blog HR Goldenline. Polecamy także E-book: ABC rekrutacji z sukcesem