Już we wtorek 29 czerwca o godz. 11:00 zapraszamy na webinar o roli i znaczeniu HR Business Partnerów nie tylko w skutecznej rekrutacji ale także procesach candidate & employee experience
- Jak być autentycznym HR Business Partnerem?
- Na czym polega rola HR Business Partnera np. w procesie outboardingu?
- Jak HR Business Partner powinien wspierać managerów w ich codziennej pracy?
To tylko niektóre z pytań, na jakie odpowiemy podczas ostatniego czerwcowego webinaru HRlink i Goldenline.
Wspólnie z Aliną Michałek przewodniczkami po employee experience i procesach HR będą:
Agata Landzwójczak-Tyczyno
HR Business Partner w firmie IT.integro, będącej liderem wdrożeń systemów ERP Microsoft. Praktyk biznesu z 14-letnim doświadczeniem zawodowym, w tym 11-letnim w branży IT. Wspiera i współpracuje z liderami w zakresie zarządzania potencjałem pracowników. Prowadzi szkolenia, warsztaty i webinary z zakresu komunikacji, efektywności pracy czy zarządzania uwagą lidera. Entuzjastka różnorodnych zespołów, komunikacji bez przemocy i zwinnego podejścia w biznesie. Członek think tanku HR Influencers, zrzeszającego liderów branży Human Resources wokół tworzenia dobrych praktyk i rozwiązań dla biznesu. Prywatnie włóczykij, miłośniczka małych i dużych podróży (również poprzez reportaże), mama Wojtka i żona Przemka.
Marta Stachniuk
Jest managerką z 15-letnim stażem w obszarze HR (Kierownik Działu Wdrożeń, Kierownik Działu Szkolenia, Kierownik Działu HRBP). Absolwentka Akademii Trop – Coaching oraz Strategicznego zarządzania talentami i rozwojem w organizacji na SWPS.
Swoją przygodę z branżą gastronomiczną rozpoczęła 20 lat temu, jako studentka – od stanowiska kelnerki. Dzisiaj nadal stanowiskiem, do którego wraca, aby poczuć core business, jest Lider Gościnności – osoba pełniąca obowiązki „gospodarza” w restauracjach McDonald’s. Zarządzanie szkoleniami dla 30 000 osób, nauczyło ją myślenia systemowego, pracy projektowej i zwinnego zarządzania. Wdrażanie projektów operacyjnych na grupie kilkuset restauracji dodało odporność na stres, komunikatywność i umiejętność „łączenia kropek”. Dzisiaj, dzięki temu doświadczeniu wspiera biznes w efektywnym wykorzystaniu narzędzi HR. Narzędzia i procesy HR nie stanowią dla niej celu samego w sobie. Używa ich po to, aby coś wzmocnić kompetencje, usprawnić efektywność i zaplanować rozwój- adekwatnie do potrzeb poszczególnych organizacji franczyzowych. Wie, że 100% skuteczności nie istnieje, bo człowiek nie jest maszyną a okoliczności, w których wykorzystuje swoje kompetencje, są zmienne. Kluczem jest udzielenie sobie odpowiedzi na pytanie „Jak w tej zmienności, chcę osiągnąć powtarzalność zachowań, postaw i wartości?” I to jest główne zadanie, w którym wspiera sieć McDonald’s
Szukasz kolejnych inspiracji? Zajrzyj do e-booka Lepszy HR – a także do raportu Idealny Onboarding